پاورپوینت درباره ی تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن

مطالب دیگر:
📖جزوه روش تحقیق رشته روانشناسی📖جزوه کاربرد آزمون هاي روانی رشته روانشناسی📖جزوه مجموعه آزمون سال هاي گذشته (علوم سیاسی)📖جزوه تجزیه و تحلیل سیستم رشته برق گرایش مخابرات📖جزوه بررسی سیستم هاي قدرت رشته برق گرایش مخابرات📖مقاله ترجمه شده با عنوان فرهنگ سازمانی و سرمایه فکری: یک مدل جدید📖جزوه مدار الكتريكي 1 و 2 رشته برق گرایش مخابرات📖مقاله ترجمه شده رابطه بین رفتارهای تنبیهی، تشویقی رهبر و دیدگاه ها، ادراکات و رفتارهای کارمند📖جزوه معادلات دیفرانسیل رشته برق گرایش مخابرات📖مقاله ترجمه شده با عنوان تسهیل کننده های یادگیری سازمانی در طراحی📖مقاله ترجمه شده با عنوان سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری📖جزوه دینامیک ماشین رشته مهندسی مکانیک📖مقاله ترجمه شده مدیریت استراتژیک منابع انسانی و کارکنان دانشی یک طرح مطالعاتی از شرکت های📖جزوه استاتیک رشته مهندسی مکانیک📖مقاله ترجمه شده باعنوان عملکرد مدیریت استراتژیک:بررسی عوامل موثر بر اثربخشی ارتباط و رضایت مندی شغلی📖مقاله ترجمه شده با عنوان روش شناسی مدیریت بهره وری با استفاده از نسبت تحقق بهره وری📖جزوه ریاضیات مهندسی رشته مهندسی مکانیک📖پاورپوینت صحیفه سجادیه📖پاورپوینت ماشین های میکرو میلینگ📖پاورپوینت ماشین ابزار
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : . ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید :26 اسلاید قسمتی از متن: در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال می توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات فرآین...

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید :26اسلاید

قسمتی از متن:

در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال می توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات فرآیند روشمند ارایه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب و متقاعد کردن مؤثر مصرف کنندگان به خرید کالاها و خدمات می باشد (متولی ۱۳۷۲) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت می شود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانه های مختلف انجام می پذیرد، تعریف نموده اند (تافلینگر ۱۹۹۶)

همان طور که در تعریف بالا اشاره شد، تبلیغات از طریق رسانه های مختلفی انجام می پذیرد که از آن جمله می توان به روزنامه ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و ... اشاره نمود. چندی است که رسانه ای جدید، یعنی اینترنت، به جمع رسانه های مورد استفاده تبلیغات اضافه شده است. رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانه های سنتی، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. چرا که پس از گذشت ۳۸ سال از پیدایش رادیو، تعداد استفاده کنندگان آن به ۵۰ میلیون نفر رسید، تلویزیون ۱۳ سال پس از پیدایش این حد نصاب را کسب کرد و اما اینترنت تنها با گذشت ۴ سال توانسته به این حد نصاب دست پیدا کند (فاکس ۱۹۹۹). این مقاله به معرفی این نوع از تبلیغات و ویژگی های آن می پردازد.